Comentari d'anuncis
1r Anunci
El primer anunci exposa un cotxe, el Peugeot 208 contextualitzant-ho com si el Peugeot fos un competidor més en una competició pròpia de la sèrie "Autos Locos" on al final s'alça victoriós i s'emporta a la noia. El target podria ser qualsevol interessat en comprar un cotxe, tractant-se d'un anunci apte per tots els públics, però concretament és focalitza en apel·lar al record de la gent que va créixer o va veure la sèrie de petit i identifica els seus personatges, gent que avui dia ronda els 30-40 anys. Predomina la imatge sobre el text.
Els recursos publicitaris són els següents:
Primer de tot la seducció d'un públic que va veure la sèrie "autos locos", on un Peugeot 208 triomfa en la competició contra cotxes estrambòtics plens d'artefactes capaços de superar qualsevol situació.
Primer de tot la seducció d'un públic que va veure la sèrie "autos locos", on un Peugeot 208 triomfa en la competició contra cotxes estrambòtics plens d'artefactes capaços de superar qualsevol situació.
També s'identificaria en la victòria el patró ideal de 'Sigues el millor' i s'empren paraules esquer com 'tecnologia puretech' per fer semblar el cotxe molt avançat sense explicar realment de què tracta.
Trobem l'atracció sexual en el personatge de , que finalment acompanya al propietari del Peugeot.
Per últim el to humorístic de l'anunci ajuda a la memorabilitat d'aquest.
Per últim el to humorístic de l'anunci ajuda a la memorabilitat d'aquest.
2n Anunci
En aquest segon anunci apareix en Terry Crew, la icona de la marca de desodorants Old Spice, marca coneguda per fer anuncis esbojarrats plens d'explosions,efectes visuals, dinamisme.....
En aquest cas concret s'anuncia l'alta efectivitat del desodorant enviant un missatge clar, ràpid i impactant a l'espectador. En Terry Crew destrueix 'la mala olor' com suposadament fa el seu desodorant. El target i el target econòmic seran el mateix, homes joves que associïn la musculatura i la violència a la masculinitat. La interacció verb icònica és clara, predomina la imatge a la fi d' impactar però s'estableix una relació de reciprocietat, ja que sense el text no s'entén un home donant cops a l'aire.
Els recursos emprats són: la seducció donant resposta rapida a un problema, repetició constant de la paraula "block" com a esquer, l'humor i per últim la metàfora que s'estableix entre els cops de l'home a la mala olor i l'efecte del desodorant.
3r Anunci
Els recursos emprats són: la seducció donant resposta rapida a un problema, repetició constant de la paraula "block" com a esquer, l'humor i per últim la metàfora que s'estableix entre els cops de l'home a la mala olor i l'efecte del desodorant.
3r Anunci
En aquest tercer anunci el protagonista és el famós monstre de les galetes que fent ús del servei siri, present en els dispositius apple, fa servir el seu smartphone de forma remota inician llistes de reproducció i el cronòmetre. El target pot ser qualsevol persona, home o dona, que hagi crescut veient els muppets tot i que pot actuar com a esquer per atraure els infants i que aquests exercint pressió sobre el target econòmic, els joves - adults. La interacció verb icònica és de predomini visual.
Els recursos emprats són: la utilització del famós monstre de les galetes, la personificació que fan del nino fent que adopti actituds de cuiner, l'humor, el logo de marca i la utilització d'una cançó famosa com és 'Time in a bottle' de Jim Croce.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada